Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Threaded View
-
21-04-10, 13:28 #10
Sykmeldt pga. energimangel. Litt viten?
Hei

Sykmeldt pga. energimangel, men trodde på en måte det var en kombinasjon av å ha smerter pga. fibromyalgi, overgangsalderen (ikke ei hel natt med kvalitetssøvn på lenge) og full jobb som husøkonom. (vasker mye rom osv) Brukte skritteller noen dager og gjennomsnitten ble ca. 7.5 km og litt over 500 kalorier, så det er fart på oss
Fikk prøvene mine nå, FT4 15,TSH 5.5
Februar 17,TSH 3
Alle andre prøver var bra, ferrentin 87,B12 393. Det ble ikke tatt T3 og antiprøver. legen skal ringe meg om det, da jeg syns det var litt dumt å ikke ta alt, når avtalen var alt.
En direksjon; kontordamen jeg pratet med komenterte at den TSH ikke var for høy,kanskje en smule bare, så det hadde ikke noe å si, mente hun, da jeg sa at det var skyhøyt for meg.
Blir litt sånn jeg da, for tror kanskje jeg kjenner meg selv bedre enn henne. Og at det er litt feil å si sånt til pasienter og.
Hva gjør overgangsalderen med stoffskiftet? kan progesteronkrem (eller hvordan det skrives) påvirke stoffskiftet?
Har egenlig vært ganske bra siden overgangsalderen kom så man slapp de periodene hver mnd. sånn at ferrentinen kunne få lov til å stige,i stedet for å ligge rundt 20. Det var en aha-opplevelse til det å få det bedre og mer energi.
Men hvor lenge var Adam i paradis tro?
Håper noen sitter inne med litt kunnskap om den overgangsalderen, selv om det er et ord jeg ikke liker. Men alderen er topp (51)
Lignende tråder
-
Jeg har hatt en S-TPO-AS som har variert mye
Av Sinka i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 18-03-10, 10:12 -
hvorfor har jeg ikke hatt det sånn som nå når jeg var lav?
Av Lissa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 13Siste melding: 23-06-07, 22:30 -
Lurer litt på om jeg har hypotyreose?
Av såga i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 4Siste melding: 23-04-07, 18:31 -
Noen som har hatt forhøyet kalsium?
Av Dolphin i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 5Siste melding: 18-10-06, 16:03

Svar med sitat
Bokmerker