Hei igjen Trude.
Jeg mener, man ikke alltid finner svaret i biometrien. Man får jo bare svar på en begrenset del av den - den man (legen) velger å undersøke.
Disse prøvene ga det svar at det er rikelig med stoffskiftehormoner tilstede - allikevel har pasienten mange symptomer på lavt stoffskifte.
Etter min vurdering : ingen grunn til å endre dosen, heller øke den - stoffskiftesituasjonen har ikke økt kroppstemperaturen eller hjertets hvilefrekvens.

Leger trur ikke på hva du forteller, hadde de noen tall på et papir kunne det hjelpe deg. Derfor vil jeg foreslå at du tar slike prøver som endrer verdi med stoffskiftet. Jeg har vel kalt dem sekundære stoffskifteprøver.
Det er prøver og markører som vanligvis brukes for andre ting enn stoffskiftet, men som også kan vise hva kroppen din synes om å leve med det stoffskiftet den får. Hvis mange slike prøver kan tolkes mot lavt stoffskifte, så vil legen lettere tro hva du sier.
Prøv å finne inseratet med søkefunksjonen oppe på siden her.

Legen vil altså forklare det faktum at du sliter med symptomer som er stoffskiftetypiske med at du er lat og har psykiske problemer. Jeg vil kalle slikt bortforklaringer man tyr til for å slippe å gjøre noe med det.
Håper du ikke tar deg nær av det og står på videre !

Prøv Balder eller Heggeli.
mente det skulle være et nettmøte med dr. Dag Schiøth, men finner ikke ut hvor.......
men sånn er det.