Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Threaded View
-
29-03-10, 22:40 #1
Magesmerter og diare etter stress/lite hvile
Magen min har alltid vært litt på bærtur, men det siste halve året har den virkelig vært på viddene...

Hver gang jeg har gjort noe uten om den vanlige rutinen å sitte i stolen min og kanskje ta en tur på butikken, går magen min bananas. Det begynner ikke før alt er tilbake i normale rutiner, men da er det igang med magesmerter og diare. På fredag var jeg med ei veninne og hennes 6 uker gamle sønn på obs en tur, lørdag bestemte vi oss for å dra å besøke mamma. hun bor i ski, ca 2 timers kjøring herfra stoppet en rask tur på ikea på tur nedover. Vi kom hjem i går ettermiddag. så helgen har vært preget av farting hit og dit, og mye mindre hvile en kroppen min er vandt til, og i dag..... er magen min på bærtur med smerter og diare. Så jeg lurer på om det er flere som har det sånn, eller om det bare er jeg som er rar.
Lignende tråder
-
Har noen av oss for lite eller for mye binyrebarkhormoner?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 18-03-15, 10:21 -
kramper ved for lite kalsium
Av DALIA i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 22Siste melding: 05-10-11, 18:03 -
Jeg er opprørt over at jeg aldri har fått en anstendig thyroid utredning
Av Marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 49Siste melding: 03-03-11, 23:41 -
Et lite hjertesukk....
Av gunnda i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 0Siste melding: 03-02-08, 00:07

Svar med sitat
Bokmerker