Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
12-03-10, 18:12 #16
Sv: Desperat rop om hjelp
Johanne: å være overfølsom for lyd kan like gjeren være binyrer. Jeg var hysterisk overfølsom for lyder for noen måneder siden, mannen min hørte på Dagsrevyen i rommet ved siden av, det var helt grusomt, og gjorde meg helt utslitt. Jeg orket ikke noen lyder, lyttet ikke på musikk, orket nesten ikke prate med noen. Alt var tungt og ubehagelig. Men det endret seg gradvis etterhvert som HC dosen gikk oppover. Etterhvert tålte jeg litt mer lyd, og litt lengre. men å gå inn på en kaffebar, med bråkete maskiner som maler kaffe og steamer vann var uutholdelig. Lyden av trafikk, absolutt alt var ubehagelig.
Som alle de andre sier, problemet er at symtomene likner andre diagnoser, derfor er det viktig å finne ut hvorfor du er så syk. Jeg håper legen din er villig til å ta de rette prøvene.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Desperat mann på let etter hjelp!
Av BerKath i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 77Siste melding: 21-05-16, 22:30 -
Behandling i Trondheim. Hjelp, jeg er desperat!!!
Av missmulatto i forumet Hos legenSvar: 28Siste melding: 30-03-11, 14:33 -
Jeg er ved at være desperat.
Av Ditte i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 08-08-10, 10:49 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44 -
Uten diagnose - begynner å bli desperat.
Av Evita i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 5Siste melding: 31-10-08, 14:48

Svar med sitat
Bokmerker