Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
10-02-10, 15:23 #1
Eat right for your type...
Kom over dette her i dag. Peter D' Adamo er en meget kontroversiell fyr, og har fått mye pepper, men personlig synes jeg det var interessant....
Det handler om blodtyper og hvilken mat som er best for de forskjellige. Dette stod under blodtype A, som er det jeg har:
Type As have a naturally high level of the stress hormone cortisol and produce more in response to stressful situations....videre:
Due to the naturally elevated cortisol in type As, additional stress often manifests in several ways; disrupted sleep patterns, daytime brain fog, increased blood viscosity (thickening), and promotes muscle loss and fat gain. In extreme cases in Type As, stress can manifest in more serious ways, causing obsessive-compulsive disorder, insulin resistance and hypothyroidism.
Ved å klikke på linken, finner man en liste over matvarer, så kan man klikke på de forskjellige matvarene for å finne ut hvorvidt det er sunt eller usunt for de forskjellige blodtypene.
http://www.dadamo.com/typebase4/typeindexer.htm
Kan bli en liten utfordring dette her, siden vi har et hushold bestående av både blodtype A, 0 og B
Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
Hypotyreose type 2
Av minnie i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 9Siste melding: 23-11-13, 11:14 -
Hypotyreose Type 2
Av Anisa i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 8Siste melding: 31-03-10, 13:06 -
Ny type Armour
Av Persa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 14Siste melding: 26-09-09, 10:44 -
En ny type jerntilskudd
Av Thomas W H i forumet Lavt stoffskifte av jern(mangel)Svar: 10Siste melding: 17-09-09, 20:21

Svar med sitat
Bokmerker