Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
08-02-10, 12:11 #11
Sv: Legen har friskmeldt meg, men jeg er fortsatt like sliten...
Da skal jeg ringe og spørre om jeg kan få to timer. En vanlig legetime varer vel ikke mer enn 15 minutter vil jeg tro, og på den tiden får man knapt sagt hei... ihverfall med min trege hjerne

Regner med at siden det er helt ny lege, så vil han ha en prat med meg før han fyller ut det blodprøve-skjemaet... og denne gangen håper jeg det blir maaange kryss på det.
Hvor ofte bør man forresten ta blodprøver? Jeg husker da jeg først fikk diagnosen, da tror jeg at jeg gikk hvert halvår... men det var bare noen få ganger, og så var det så stabilt at legen sa jeg ikke trengte å sjekke det mer.Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 10-12 år siden. Jeg følte meg ikke syk på den tiden, bare litt trøtt, og prøveresultatene var helt greie etter at jeg ble medisinert.
For 3 år siden kom smellen...
Lignende tråder
-
Fortsatt nikotin.....
Av i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 04-09-07, 21:26 -
Går på Levaxin, men sliter fortsatt....
Av Jente77 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 7Siste melding: 11-01-07, 19:40 -
Hjernen min er fortsatt veldig tåkete
Av Dolphin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 22-12-06, 12:06 -
Er så frustrert over at jeg mister fortsatt uendelig mye hår
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 8Siste melding: 02-09-06, 18:58

Svar med sitat

Bokmerker