Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
07-02-10, 19:39 #5
Sv: Må kanskje opereres - men hva med etterpå?
Hei!
Jeg har selv hatt kreft i skjoldbruskj og har full forståelse for din bekymring/tankegang.
Fikk selv sjokk og husker at det var mange følelser som kom og veldig lite informasjon.!
Å fjerne hele kjertelen gikk igrunnen greit,arret blir veldig lite og ingen komplikasjoner utover det. Jeg slet endel med kalsium verdiene etter operasjonen, og begynte på medisner for det,men det er ikke alle som får den opplevelsen.
Tok litt tid å komme seg etter operasjonen, men det får man nok regne med når man fjernet et organ av stor betydelse!
Er nå 2 år siden, levaxin (stoffskiftemedisinen) fungerer helt perfekt på meg, har hatt lite justeringer og merker egentlig ikke noe forskjell på livet mitt før eller etter kjertelen ble fjernet.
Mentalt sett har man selvsagt endret seg, det å få kreft er ganske tøft, og at kroppen ikke funker uten medisiner syntes jeg var tungt. Men nå er jeg vant til å ta medisnene hver dag og så lenge det fungerer er jo det aller viktigste!
Håper det beroliger deg litt, det går helt sikkert bra, er jo bra det er oppdaget og at du får fjernet det!
lykke til....!
Jeg fjernet hele kjertelen i 2008 pga kreft.... Kreft og tiden etterpå og sånt....?
Lignende tråder
-
Kreft og tiden etterpå og sånt....?
Av DALIA i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 29Siste melding: 12-01-10, 17:44 -
Skal hele skjoldbruskkirtlen opereres væk?
Av Pochahonta i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 19-10-09, 14:24 -
Funnet kul - kanskje opereres!
Av Gulsol i forumet OperasjonssalenSvar: 2Siste melding: 16-04-09, 12:41 -
Skal opereres
Av Angelina i forumet OperasjonssalenSvar: 2Siste melding: 25-10-07, 17:33

Svar med sitat

Bokmerker