Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
07-02-10, 13:43 #4
Sv: Præsentation - langt om længe
Hei, jeg beklager å måtte ønske deg velkommen til dette forumet. Men som du allerede vet finner du mye informajson her som jeg håper kan hjelpe deg.
Jeg synes det som er mest skummelt er at du beskriver hjerteproblemer som følge av inadekvat behandling av hypothereose. Men jeg vet også at det er en vanlig følgetilstand, dog lite beskrevet i medisinsk litteratur og nesten ike forsket på.
SOm jeg har skrevet til mange er det viktig å sjekke stresshormoner (C-peptid og kortisol), ALLE vit/min og om du har insulinresisens/diabetes eller trøbbel med andre hormoner. I tillegg må du få legen til å sjekke om du har trøbbel med binyrene.
Vil også anbefale deg å følge den danske boken "Kjernesunn familie" men selvsagt utelate all bruk av soya da det kan forverre hormonelle sykdommer. Men de anbefaler å kutte ut melk, sukker og gluten samt spise en del fett, Mange stoffskiftesyke blir bedre på en slik diett.
Husk også at dersom du følger disse rådene vil det fremdeles ta kanskje et halvt år før du føler deg frisk.
I tillegg bør du selvsagt se om du kan finne en lege som er villig til å skrive ut Erfa Thyroid eller tilsvarende til deg.
Lykke til.
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Noen som har råd for hvordan jeg kan gå frem videre?
Av theodora i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 14-10-09, 22:52 -
Hvordan kommer dere gjennom dårlige perioder?
Av cathrin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 14-05-08, 00:25

Svar med sitat

Bokmerker