Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
06-02-10, 20:47 #1
Hvordan kommer jeg videre med ERFA Thyroid?
Nu har jeg en bøtte ERFA Thyroid 30 mg. stående i skabet. Nu er jeg så ved at ruste mig til at begynde at skifte Levaxinen ud. De seneste uger har jeg fået en smule Liothyronin i kombination med Levaxinen. Det har givet nogle voldsomme rutcheture, men nu er det nogenlunde igen. Nu prøver jeg lige at falde lidt til ro ovenpå den omgang, mens jeg studerer, hvordan I andre har foretaget skiftet. Jeg er temmelig nervøs for en reaktion - kunne sagtens have trætte binyrer, da jeg har været syg længe og foruden stofskiftesygdommen også har anden kronisk sygdom. Men som sagt, jeg studerer og studerer og trækker på Jeres erfaringer - og forhåbentlig er jeg snart tryg nok til at skifte til ERFA Thyroid.
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Noen som har råd for hvordan jeg kan gå frem videre?
Av theodora i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 14-10-09, 22:52 -
Hvordan kommer dere gjennom dårlige perioder?
Av cathrin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 14-05-08, 00:25

Svar med sitat

Bokmerker