Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
29-01-10, 13:52 #1
Tok Håranalyser, fikk vite jeg har RASKT Stoffskifte... skjønner ingenting
Jeg tok en håranalysetest som ble sendt til USA. Og jeg ble sjokkert over hvor mye i følge svaret jeg fikk som "stemmer" med de plagene jeg har daglig.
Men for å ta stoffskiftet først. Jeg har struma. Gikk fra 2006 - 2007 på levaxin. Gått siden uten medisin (ble mye dårligere med medisin). Legene sa jeg hadde lavt stoffskifte, mens Oftebro mente jeg hadde type 2 som han kalte det. Siste blodprøver har vist normale verdier (innenfor sykehusets referanse verdier).
På Håranalyseskjemaet står det følgende:(skriver rett av svar arket jeg fikk)
"Raskt stoffskifte (type 2)"
. Sympatisk dominans
- Tendens til redusert skjoldbruskkjertelfunksjon (redusert hormonavsondring)
- Tendens til økt binyreaktivitet (økt hormonavsondring)
Dette mineralmønsteret viser en høy metabolks hastighet (Rask stoffskifte type 2). Den endokrine ubalansen som forbindes med raskt stoffskifte av type 2 forbindes ofte med et høyt energinivå. Energinivået kan forandre seg, spesielt i stressperioder. Kronisk og ukontrollert stress kan forårsake ulike vitamin, og mineralubalanser, mangel på energi og redusert mulighet til å oppnå god helse.
Et annet problem jeg har er søvn, dette sier analysen om mine søvnproblemer:
"Søvnløshet type 2"
Etter dagens forskning finnes det grunnleggende former for søvnløshet, type 1 og 2. Denne mineralprofilen viser en søvløshetstendens av type 2. Type 2 karakteriseres ved at man sovner inn når man legger seg, for derreter å vokne flere ganger om natten (JA NOE SÅ TIL DE GRADER), Søvnløshet type 2 forbindes med økt magnesium behov.
Mitt spm til dere: Hva mener de egentlig med det som står om stoffskifte? Betyr det at de mener jeg har Høyt stoffskifte? Hva er egentlig raskt stoffskifte?
Lignende tråder
-
Nybegynner... og skjønner ingenting...
Av Destiny85 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 24Siste melding: 02-03-09, 10:43 -
Lavt stoffskifte. Jeg skjønner INGENTING!
Av dorri i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 08-02-09, 15:28 -
Jeg skjønner ingenting.?!
Av Veronika i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 10-05-05, 08:44 -
Svinge frem og tilbake mellem hypo og hyper
Av Veronika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 2Siste melding: 05-05-05, 19:10

Svar med sitat
Bokmerker