Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
23-01-10, 19:42 #8
Sv: Lægemiddelstyrelsen om Thyroid® Erfa Canada inc.
Det tror jeg ikke Hansen. Det er ikke sådan "bare" at få lægerne til at opgive denne "overbevisning" de har - de kalder for "viden". Hvorfor skulle det hjælpe nu, når det ikke har hjulpet de sidste mange år, hvor det ikke havde undret einsteinerne-i-hvide-kirtler, at der måtte være noget galt med behandlingen, når så mange af deres patienter ender med fibromyalgi-diagnoser, man ved ude i verden, er relaterede til ubehandlet/underbehandlet hypothyreose. Eller psykiatriske diagnoser og andre skraldespand-diagnoser, der ellers kun kan forklares med den danske befolknings særlige psykiske skrøbelighed, siden så mange (stofskifte)syge ender med psykiatriske diagnoser og på førtidspension?
Jeg tror ikke at danskerne er mere psykisk skrøbelige end andre folkeslag, men måske har vi mere fagligt skrøbelige læger end andre folkeslag? Når jeg tænker på, at tyske læger venter ikke på, at patienternes TSH skal stige til over 10 før de syge behandles og de tyske læger behandler allerede ved TSH på 2.... Og når de syge egentlig skal behandles og syntetiske hormoner ikke virker, ja, så får patienterne recepten på Thyroid USP til den nærmeste apotek, og bliver gerne bedre af behandlingen. Der er heller ikke så meget brok på nettet over det i Tyskland.
Det jeg håber på, at jo mere vi skriver jo større chance er der til, at når/hvis en eller anden ping selv får sygdommen eller en af pingens familie, og i søgen efter info kommer disse ramte pinger forbi og læser om en behandlingsmulighed, der "frivilligt" fravælges af de danske mengeles-i-hvide-kirtler. En ting må man nemlig medgive de danske stofskifte-læger: de gør ikke forskel på folk og behandler lige så skidt, høj som lav. Jeg håber på, at en skønne dag bliver en af magtens pinger så forbandet, at der vil ske noget.
Vores sundhedsminister Jakob Axel Nielsen er ikke nogen nytte til. Lige siden udnævnelsen har han gemt sig bag sine embedsmænd, der trækker ham ved næsen som de selv vil og har fordelt minister-opgaverne mellem sig, så den gode Jakob Axel Nielsen gør det han er bedst til: står til pynt og gør aldrig noget på eget initiativ. De har sendt ham over til Australien, hvor han købte en antiryger-kampagne, der senere har vist sig var forfalsket. Det har kostet statskassen 30 millioner og bliver det vigtigste man vil huske Jakob Axel Nielsen for, foruden andre ulykker...
Faktisk kunne hans adfærd beskrives som hypothyreose i fase 2 = brainfog og initiativløshed. Ham kan man lige så godt, på forhånd opgive at forvente sig noget af. Han er lige så effektiv som et bordben.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
De har ikke Erfa Thyroid på Vitus lenger
Av Lillepus88 i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 11Siste melding: 11-12-09, 18:27 -
Hvor kjøpe ERFA thyroid
Av Hansen i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 27Siste melding: 22-11-09, 14:05 -
Sådan ser ud Thyroid® fra Erfa Canada inc.
Av Anisa i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 0Siste melding: 22-11-09, 12:50 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat

Bokmerker