Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
23-01-10, 15:41 #1
Lægemiddelstyrelsen om Thyroid® Erfa Canada inc.
En af vores egne her på forummet, en dansker, har formastet sig til at bestille Thyroid® Erfa Canada inc. (se produktinfo her) direkte hos producenten i Canada.
Lægemidlet er blevet stoppet i tolden af det danske skattevæsen og Lægemiddelstyrelsen har truffet en afgørelse, at det er op til vores med-syg, frit at vælge mellem at forsendelsen bliver returneret til Canada eller - at forsendelsen bliver destrueret i Danmark.
Den ansvarlige for afgørelsen sagsbehandler hos Lægemiddelstyrelsen er en fru Karina Jensen, hvis kompetencer fremgår ikke af underskriften , der refererer blot til "Lægemiddelkontrol". Godt nok var der en "Karina Jensen" ansat som studentermedhjælp fra den 1. marts 2003 på Instituttet for Farmakologi, Danmarks Farmaceutiske Universitet, men det er ikke til at sige om det er den samme person, der nu er steget i graderne og træffer beslutninger om mennesker skal dø eller vegetere!
Hvis undskyldningerne endnu en gang er, at "sådan er loven", ja, så må loven ændres så den kommer i harmoni med tilsvarende lovgivning i Norge, Finland og Sverige - et EØS-land og to EU-lande!
Det lyder som om Lægemiddelstyrelsen og Karina Jensen overhovedet ikke er klar over at Thyroid® Erfa Canada inc. (se produktinfo her) allerede længe har været godkendt i EU og sælges fra flere europæiske apoteker - inkl. i Norge, Sverige og Finland!!!.
Det får mig til at spørge: Hvorfor kan finnerne, nordmænd og svenskere gå på apoteket med en recept på Thyroid® Erfa Canada inc. (se produktinfo her) og gå derfra med lægemidlet i hånden - og hvorfor kan danskerne ikke? Det er jo vores eget Thyroid-pulver fra Biofac på Amager, der helbreder millioner af stofskiftesyge ude i verden. Undtagen vores egne landsmænd.... Og når så de enkelte danskere i yderste desperation forsøger skaffe sig lægemidlet selv - står den danske Lægemiddelstyrelse flankeret af Skattevæsen - to rethaveriske vagthunde - og omhyggeligt sørger de for, at danskerne ikke kan få samme behandlingsmuligheder som andre skandinaver og andre europæer!
Hvorfor?!• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
De har ikke Erfa Thyroid på Vitus lenger
Av Lillepus88 i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 11Siste melding: 11-12-09, 18:27 -
Hvor kjøpe ERFA thyroid
Av Hansen i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 27Siste melding: 22-11-09, 14:05 -
Sådan ser ud Thyroid® fra Erfa Canada inc.
Av Anisa i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 0Siste melding: 22-11-09, 12:50 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat

Bokmerker