Hej

Kan I stadigvæk huske hvordan I havde det dengang jeres stofskifte var for lavt og hvordan det føles at forøge medicinen - hvis I kan huske det. Jeg går ud fra at de fleste her er vel reguleret.

Jeg er stadigvæk lidt bagud med TSH på 15. Jeg ved snart ikke om jeg skal prøve at tage en kold tyrker og se om det tager livet af mig.
Det er bare fordi jeg har taget en hel 50mg Eltroxin igår og kunne mærke at jeg var blevet varm om aftenen. Normalt fryser jeg hele tiden på 25mg Euthyrox.
Men samtidig med varmen var min mave gået fuldstændig i stå og den gjorde meget ondt i dag også, men så kom der meget overskydende luft ud.
Min venstre kind var lidt underlig også lidt idag. Sjovt nok alle mine bivirkninger folk skriver om bliver kraftigere af tobak. Jeg bliver nød til at droppe det, det er bare så svært. Det giver et kick om morgenen, så man kan komme på WC, men så skal det vedligeholdes resten af dagen, selvom det tærer på krafterne. Jeg har bare aldrig hørt at nikotinen påvirker en anden på samme måde. Som regel kan man slet ikke mærke det.

Bliver man meget varm i hovedet? Jeg ved godt man få hjertebanken på et tidspunkt. Men er der andre ting man mærker? Jeg tænker måske ikke så meget på bivirkninger, men det hele som en eller anden form for en overgang.