Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
29-12-09, 23:13 #11
Sv: E-MCH, PS-NATRIUM, A2GLO, LEU. Noen som vet hva dette betyr?
Selv tak Knokkel
Jeg er lykkelig for din ros, men små slag alligevel.... tillæg mig ikke større kredit end jeg fortjener. Jeg har jo kun skrevet om, hvad jeg har læst her på forummet andre har skrevet i forvejen i tidens løb. Så skal noget have tak, må det hellere være Westhroid. Uden den havde min hukommelse været væk for længst. 
Ja, få sovet, hvilet ud i ro og fred, lad op og skriv et notat med rækkefølgen af argumenterne og... gå i gang med at efterforske sagen, fordi som du selv siger: Det gælder livskvalitet. Den skulle gerne række længere end fra medicinboks til medicinboks.
Og når armour-recepten udløber - går du bare efter ny recept, denne gang på Erfa Thyroid og siger til lægen, at det er denne apotekerne har længe udleveret som fuldgyldig erstatning fordi Armour er udgået, eller noget i den stil. Jeg kan ikke forestille mig at det skulle glippe for dig til den tid. Når apotekerne kan, kan lægen også. De udleverer trods alt ikke "forkert" medicin, vel?
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Nye blodprøvesvar - højt natrium?
Av gitteh i forumet BlodprøverSvar: 0Siste melding: 19-08-08, 17:53 -
Hva betyr dette?? At kjertelen simpelthen er død??
Av Yvette i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 18-05-06, 17:46 -
Hva betyr dette ?
Av gjest i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 25-09-05, 09:31

Svar med sitat
Bokmerker