Ja, så fandt jeg Jer og håber på lidt hjælp, da jeg er næsten helt på bar bund i alt det her med for lavt stofskifte.

Her i sommers blev det opdaget tilfældigt, da jeg skiftede læge og han har en fast procedure, med at tage en blodprøve og tjekke alt muligt på nye patienter.
Alt var okay - bortset fra, ja...
På det tidspunkt lå jeg lige på grænsen, men begyndte på Eltroxin i midten af november, efter at jeg vistnok var dykket temmelig langt under normalværdierne.
Som sagt så ved jeg næsten ingenting, men kan jo se, at det er en hel videnskab OG en hel masse tal.
Jeg synes. at det virker uoverskueligt og orker faktisk ikke, at sætte mig helt vildt ind det.

Har dog læst mig til, at man ikke må tage medicinen før en blodprøve og det havde jeg i torsdags, så nu kan jeg vel ikke regne med de tal som jeg får på mandag, når jeg skal til læge? (Og selvom jeg får de tal, fatter jeg jo ikke noget af dem)
Lægen har lissom bare meldt ud med, at jeg har den her sygdom nu, men jeg fik det indtryk, at hvis jeg 'bare tog medicinen som en god kvinde', så blev a l t godt igen' .
Det var så før, at jeg begyndte at læse om 'ny Eltroxin' og jeg har læst bare lidt her på Jeres forum og nu er jeg da ikke det mindste beroliget mere.

Jeg skal til læge i morgen og vil be' om udskrifter på tal før og efter, at jeg begyndte på Eltroxinen - som jeg vil be' bliver skiftet ud med Euthyrox, for det kan da vist da kun gøre det bedre?!

Kærlige hilsener fra
Mella