Sitat Opprinnelig skrevet av mjohank Vis post
Takk Anisa.

Finner trøst i det du skriver.
Jamen, selv tak Mjohank Det burde være på lægeklinikken at man kunne få trøst og støtte. Men det er vist for meget forventet af dem, hvis uddannelse vi har bekostet og som derfor burde kunne vide bedre end den bullshit de affærdiger os med.

Jeg har læst hele tråden og tro mig: du er ikke nogen hypokonder!! Du er derimod et offer for den lægelige inkompetence. Og selv om det føles nærmest umuligt, ikke kun at håndtere sygdommen men også at skulle slide med at kæmpe om bedre behandling, er alternativet så sølle, så du bliver nødt til at stå på og ikke (længere) at give dig en tøddel! Jeg håber, der har nogen i "privaten" at finde opmuntring hos.

Disse referenceværdier kunne lægerne lige så godt læse sig til i theblade eller få hos en spåkone. Der er kun et statistisk belæg for disse tal - ikke klinisk eller som man også kan sige: erfaringsbaseret. Nogle af os trives bedst over referenceområdet. Andre er fit for fight i den nederste del af referenceområde. Alt står og falder med hvilken biologiske type vi er. Vi er nemlig alle forskellige. Men lige netop det er kinesisk for skolemedicinske læger. Synd der ikke er flere orthomolekylære læger.

Det er du som har ret! Husk det for all fremtid fra nu af, Mjohank!