Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: Addison`s sygdom?
Threaded View
-
02-12-09, 15:22 #1
Addison`s sygdom?
Når jeg tænker på de sidste, næsten 3 år siden Gunnda tilmeldte sig forummet - er jeg meget bange for, at den behandling lægerne har udsat Gunnda for - hvor lægernes halsløse TSH-jagt har presset en så pinefuld nedjustering af Levaxin-dose, at det kunne have ødelagt Gunndas binyrerne. Det er overhovedet ikke utænkeligt, at såfremt mange år med halvdårligt behandlet hypothyreose allerede på daværende tidspunkt havde svækket binyrerne, har dette idiotiske forsøg på at hæve TSH (til ingen verdens nytte for Guds skyld) været den sidste dråbe for Gunndas binyrer? Sammen med lægernes senere famlende forsøg på at rette binyrerne op med prednison - et steroid, som er kun alt for kraftig og lammende for binyrebarken, i stedet for en nænsom genopretning med hydrocortison som udgangspunkt.... Jeg kan blive så rasende....
Jeg tror også, at der er (nu) alle gode grunde til at rette fokus på en mulig udvikling af Addison hos Gunnda. Fanden ta` lægernes u-kompetence og deres forbandet TSH-skræk!• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Sammenhengen mellom binyrer og stoffskiftelidelser
Av Anne Ma i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 14-11-09, 12:09 -
Hypothyreose og hjerte sygdom
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 0Siste melding: 23-03-09, 14:38 -
En dansk Radiodoktor - helbred/sygdom artikler
Av Anisa i forumet Dr. Carsten Vagn-HansenSvar: 1Siste melding: 11-11-06, 17:08 -
Hva er addison? Hva er antistoffer?
Av lailabye i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 12Siste melding: 28-10-06, 10:13

Svar med sitat

Bokmerker