Viser søkeresultater 1 til 10 av 47
Threaded View
-
17-09-06, 13:11 #6
Jeg føyer meg inn i rekken. Synes det er utrolig vanskelig å takle vektøkning i tillegg til alle de andre plagene sykdommen gir. Det værste, i tillegg til at jeg ikke føler meg vel overhodet, er at for andre mennesker rundt er jo det et tegn på sykdom. Mye værre hvis man mister noen kilo, da er sympatien der med en gang. "Off, så tynn du har blitt"
Det er jo bare et tegn på at men har det bra å bli litt god og rund... GRRRRRRRR
for andre mennesker rundt en er det IKKE et tegn på sykdom, mente jeg
Det er jo på en måte det eneste synlige tegnet på sykdommen, vekten som går opp og ned...
Kunne jeg ikke bare hatt en brukket fot, det er så mye enklere for andre å forstå seg på..
Lignende tråder
-
Vektøkning
Av Bille i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 16Siste melding: 26-02-07, 20:35 -
Levaxin og vektøkning
Av nemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 40Siste melding: 04-10-06, 23:06 -
Ft4 og vektøkning
Av moor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 01-08-06, 07:35 -
Vektøkning...
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 9Siste melding: 04-07-06, 15:00

Svar med sitat

Bokmerker