Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
29-11-09, 23:19 #1
Moxa's dagbok - veien til forståelse..
Tenkte jeg skulle lage en slags dagbok og samle tanker, erfaringer og ting jeg har opplevd rundt mine plager. Er jo greit å ha et sted å samle alt og se hvordan jeg forhåpentligvis utvikler meg i positiv retning fremover

I dag har jeg bestemt meg for å stå opp tidlig i morgen og ta en ringerunde og skaffe tidligere journaler hos tidligere leger. Jeg skal samle meg en mappe om meg selv, og til neste legebesøk vil jeg da kunne dokumentere at de plagene jeg har, har jeg slitt med i åresvis og at mistanke om stoffskifteproblemer allerede var der for 5 år siden da jeg fikk diagnosen fibromyalgi.
Så i morgen kommer jeg nok til å skrive en hel del om mine symptomer og min bakgrunnshistorie for at jeg har havnet opp her inne :o)
Takk for at dere er her inne å hjelper oss som er nye i dette. Om en stund håper jeg at jeg også vil være i stand til å yte den samme hjelpen til andre som vil komme i min situasjon
I kveld har jeg vondt både her og der, så nå skal jeg ta meg en lang og varm dusj før jeg legger meg under dyna og teller sauer
Lignende tråder
-
Hei jeg er Moxa
Av Moxa i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 29-11-09, 01:20 -
Jeg fik konstateret lavt stofskifte for ca 4 uger siden
Av Karen M i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-01-09, 21:08 -
Hvordan var veien deres til diagnose?
Av Evita i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 28-10-08, 22:34 -
Det verste med denne sykdommen. Min mors manglende forståelse.
Av cathrin i forumet Familielivet med stoffskiftesykdomSvar: 6Siste melding: 26-08-06, 00:10

Svar med sitat
Bokmerker