Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Hei jeg er Moxa
Threaded View
-
28-11-09, 18:42 #1
Hei jeg er Moxa
Heisann!
Dette virket som et utrolig allright sted, og jeg er glad for at jeg fant en plass med mange i samme situasjon som meg. Endelig noen jeg kan prate med som skjønner hva jeg føler og mener!
Jeg har ikke fått diagnose enda, men er "under utredning" og har "vært under mistanke" i flere år. Fra før av har jeg diagnosen fibromyalgi som jeg faktisk ble så og si kvitt etter mitt siste barn.
Grunnen til at jeg er under utredning er jo først og fremst alle mine symptomer. Men også pga resultatene på min siste blodprøve.
Kan forklare litt mer om ting senere, men nå skal jeg jo først og fremst presentere meg
Jeg heter egentlig Monica, er 28 år og har 3 barn i alderen 4 til 11 år.. alle 3 gutter
Jeg jobber som pleieassistent for et funksjonshemmet barn og er da våken nattevakt. Trives godt i jobben, men jeg er jo ikke menneske de dagene jeg jobber.. Foruten nattevakt så drifter jeg også en egen nettside. Nå sparer jeg litt penger slik at jeg kan satse mer på siden, for jeg jeg mangler både tid og kapital til å gjøre alt alene. Drømmen er å ansette en som kan fungere som redaktør/administrator i lag med meg, slik at hjulene går rundt selv når jeg har mine perioder hvor jeg ikke orker noenting..
Jeg er også veldig glad i dyr. Jeg har 2 katter og både saltvanns- og ferskvannsakvarium.
Vel.. det var jo litt sånn brainstorming om meg.. Er det noe dere lurer på så bare spør i vei.. Nå skal jeg sette meg å lese masse her inne, for det er så mye jeg lurer på og ikke forstår.
Vi snakkes

Svar med sitat
Bokmerker