Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
23-11-09, 15:36 #15
Sv: Fått målt kortisol i spytt
Hei Siven!
Ja, legen sa de var LITT lave, men jeg er ikke satt på noen behandling for det annet enn kosttilskudd. Jeg lå på to av fire tidspunkt under det legen opererte med som referanseverdier, men iflg Aker sine tall er alt fullstendig normalt.
Så hva skal man tro? Jeg har mange symptomer som stemmer overens med slitne binyrer som jeg ikke hadde som jeg egentlig aldri har skjønt noe av. Svært skvetten, sliten og gira på samme tid, svært var for lyder (orker ikke musikk mer). I tillegg mange andre plager, som verkende kropp, utslitt og deppa. Men dette kan jo like gjerne være stoffskiftet. Og alt sammen kan også henge sammen med lav kalsium.
Så som deg - jeg blir helt sprø av å prøve å finne ut hva som egentlig er årsaken til alle mine plager, men ender med jevne mellomrom opp med at jeg resignerer og bare lar det skure å gå. Problemet er selvsagt at dette til slutt ikke går lenger, og ny sykemelding vinker i det fjerne. Sukk.
Lignende tråder
-
Kortisol
Av Vilde i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 12-05-10, 13:08 -
Spytt prøve for binyrene - hjelp? det haster!
Av Lulu i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 03-06-09, 21:36 -
Kortisol
Av shayfie i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 23-06-08, 15:00 -
artikkel i legetidsskriftet om måling av cortisol i spytt
Av nora i forumet Cortisol / ACTHSvar: 4Siste melding: 12-04-07, 11:12 -
Spørsmål om kortisol
Av sandra i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 27Siste melding: 30-11-06, 15:09

Svar med sitat

Bokmerker