Det går jo så mye svineinfluensa rundt om nå

Men jeg har nå gått på halv dose Armour ( 1 grain) de siste 3 ukene pga problemer med å få tak i medisin. Diskuterte dette med legen min og kom frem til at alternativet var Levaxin, noe jeg nekter å ta pga store bivirkninger. Så da ble vi enige at det beste var å prøve å strekke de tablettene jeg hadde igjen lengst mulig.

Har følt meg tiltagende tåkete i hodet, hukommelsen svikter og sliter med å holde ut en hel arbeidsdag. Utrolig frustrerende, ettersom jeg var i så fin form før denne medisinkutten. Har nettopp begynt i ny og trivelig jobb, så jeg vil jo gjøre en god innsats (og inntrykk) i prøveperioden.

Var hos legen på fredag og hun foreslo halv sykemelding uten at jeg tok opp det. Men da trodde jeg at jeg skulle få kjøpt medisin på lørdag og at jeg skulle bli "meg selv" igjen forholdsvis raskt.

I går ble jeg ganske slapp utpå dagen. Og fikk litt "feber-følelse". Småfrøs, hadde vondt i muskler. Vondt i hodet (det har jeg forøvrig hatt konstant de siste ukene etter medisinkutt), såre øyne og mer tåke-hode-følelse. Sammen med tungpustethet. Det er slitsomt å puste inn.

I dag er jeg hjemme. Ikke noe særlig feber-følelse, men vondt i kroppen, superslapp og tungpustet. Sammen med hodepinen, og klarer knapt å konsentrere meg om noe.

I går regnet jeg med at det kanskje var influensa. Men kan det være stoffskiftet som setter meg helt ut?

Hva tenker dere?
Minstemann skal ha med en liten kammerat hjem i morgen, og hvis det er influensa bør jo det besøket utgå. Strengt talt så orker jeg ikke besøk uansett sånn formen er nå, men skal vel kunne klare å ta meg sammen de få timene.
Er litt usikker på hva jeg skal gjøre.