Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Threaded View
-
19-11-09, 22:03 #1
Om Thyroid-S innført fra østen
Thyroid-s er produsert i Thailand gjerne i 1Grains styrke, og selges til priser fra rundt 15USD (en hundrings) for 1000stk. Nettbutikker er dyrere.
Den er generisk med Armour - altså USP.
Produktet har høy og anerkjent kvalitet.
For de fleste er det aktuelt å skifte fra Levaxin til Thyroid, og er det er USP tyroid, så er bruken den samme uansett produsent.
Mine fabuleringer rundt mitt eget skifte er omtrent sånn :
1. Vær ikke redd ! Det var jeg, og det ødela starten min.
2.
Levaxin har en halveringstid på 1 uke i kroppen.
Det betyr at halvparten er igjen i kroppen etter at man stoppet en uke.
Derfor vil jeg ikke anbefale at men går rett over til Tyroid.
Stopp helt med Levaxin noen dager og start med 1Grain/dag Thyroid når du merker symptomer på for lavt stoffskifte, men begynn etter maksimalt 5 dager. Den dose kan sikkert brukes lenge, men man skal jo være litt "føre var" i situasjonen.
Merker man lave symptomer så øk til 2Grain med det samme, men ikke vent for lenge med å øke.
Man skal sansynligvis ende på rundt 3Grain.
Litt turbulens skal man påregne i situasjonen.
Hjertebank er tegn på at dosen er for høy, men man kan også ha økt for hurtig og at dosen tilpasser seg etter noen dager.
Opplever man det kan man hoppe over neste dose, så er det iorden.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
My Thyroid hell!!!
Av Mod i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 0Siste melding: 18-06-09, 13:29

Svar med sitat

Bokmerker