Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Threaded View
-
08-11-09, 15:36 #1
Ekstremt lave østrogener og kæmpe hårtab.
Hej
Jeg er en kvinde på 58 år der taber enorme mængder hår. Jeg har fået taget blodprøver der viser mine østrogener er ekstremt lave 0,05 er de blevet målt til. Jeg har fået hormonbehandling med østrogen gestangen. Det blev det ikke bedre af, tværtimod. Jeg får nu ren østrogen og det er klart at det virker, men det er ikke holdbart i længden da jeg har min livmoder. Jeg er nu bange for jeg mister alt håret.
Jeg læser nu skrevet af Yvette at hendes østrogen lå på 0,08 og hun har brugt progestoron og hendes østrogener er steget væsentligt. Kan det virkeligt være rigtigt? Så må man da sige det er noget af et mirakel. Det havde jeg aldrig troet fordi når jeg har fået progesteron, taber jeg da bare mere hår. Så nu er jeg nysgerrig på hvordan det hænger sammen og håber spændt på svar.
Tak for jeres spændende læsning. Det kunne vi godt bruge noget mere af her i danmark. Knus fra Annie 58 årFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Hårtab
Av Gypige i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 2Siste melding: 29-04-09, 11:52 -
For lave kalktal
Av petersen50 i forumet OperasjonssalenSvar: 5Siste melding: 17-10-08, 22:21 -
Empowerplus - ekstremt bra
Av Tor i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 8Siste melding: 17-11-07, 12:58 -
Lave verdier av FT4 og FT3
Av marge i forumet Normalverdiene?Svar: 10Siste melding: 24-02-07, 16:25 -
lave verdier???
Av gjest i forumet Normalverdiene?Svar: 4Siste melding: 04-05-05, 16:49

Svar med sitat
Bokmerker