Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
31-10-09, 09:17 #8
Er det mulig ??
Kan Levaxin allerede ha en virkning? Jeg startet på denne medisinen for bare en uke siden.. Nå har jeg hatt 2 morgener hvor jeg har følt at jeg har våknet uthvilt. (tar kanskje litt i men men) Jeg har kunnet stå rett opp uten å slå på "slumre" knappen på vekkeklokka. Om jeg ikke visste bedre, skulle jeg tro at det skjer "noe" i kroppen. Muskler og ledd er fremdeles stive og jeg blir veldig trøtt etter jobben, men morgenen er ikke som før.. Jeg smørte nista mi i går. Min mann la merke til dette og ville hjelpe/gjøre det som vanlig. Når tanken slo meg (at jeg sto og gjorde dette) trillet tårene.. Jeg orket å smøre nista !!! Ikke lett å være min mann oppi dette
Nå opplever jeg enda en slik fin morgen.. Jeg er alene hjemme (les: sovedag) Jeg er tidlig oppe av senga, og det på en fridag
..
Jeg forstår at det er en lang vei fram, men er det slik at noen har merket en ørliten bedring etter en sånn kort tid? Kanskje er det håpet om bedring som spiller meg ett puss.. Jeg er skeptisk og undres..
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte. Ikke noe poeng å sette igang behandling?
Av Moxa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 64Siste melding: 17-04-10, 12:52 -
Kvinnedagen og behandling av lavt stoffskifte
Av Ruth Roland i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 5Siste melding: 23-03-10, 19:01 -
Østrogen, progesteron & behandling av lavt stoffskifte
Av Flower i forumet ProgesteronSvar: 9Siste melding: 20-12-09, 14:18 -
IVF-behandling og lavt stoffskifte. Erfaringer?
Av Hilma i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 23-10-09, 16:31

Svar med sitat
Bokmerker