Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
25-03-09, 19:51 #1
"Ikke så veldig lavt stoffskifte"
Det var fastlegens kommentar.. Jeg har prøvesvar som sier tsh 15, ft4 9,2 og fri t 33,4. Jeg har vært veldig sliten lenge, men det ser ut som om stoffskiftet mitt har tatt seg opp i graviditeter, fikk en gutt for 9 mnd siden. Men etter forrige svangerskap i 2004 tok jeg også stoffskifte prøver da var tsh på 5,3 og t4 på 9. Men legen ville ikke gjøre noe med det siden det var i grenseland.
Så jeg lurer på om jeg har gått med dette lenge, men at det har variert litt? Er det mulig? Og hva skal t3 ligge på ideelt? Jeg har begynt på armour etter å ha prøvd levaxin. Levaxinen ga meg smerter i brystet og jeg følte meg dårlig. Så den sluttet jeg med. Begynner nå på 30 mg armour skal trappe langsomt opp.
Har også sjekket binyrer, legen tok blodprøver og jeg var kjempe stressa. Tøff morgen måtte få 4 unger ut døra. Kan man stole på de prøvene da? Føler at jeg har mange av symptomene på binyresvikt.. Uansett er optimist håper armour skal gjøre susen og at det ikke skal ta for lang tid. Er så innmari trøtt hele tiden....
Lignende tråder
-
Artikkel om lavt stoffskifte i "Mat og Helse"
Av marge i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 09-02-13, 20:12 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
"Ikke så veldig lavt stoffskifte"
Av mariemor i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 25-03-09, 22:23 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
Jeg blir ikke bedre, tror jeg må forsøke "Armour"
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 16Siste melding: 30-05-07, 13:16

Svar med sitat
Bokmerker