Fibromyalgi er blot et symptom på Hypothyreose = Lavt Stofskifte



Dr. Steven Hotze forklarer, hvordan fibromyalgi er et symptom på en underliggende årsag, ikke en sygdom i sig selv.
Lavt stofskifte, forårsaget af hypothyreoidisme, er en fælles årsag til muskel-og ledsmerter, eller "fibromyalgi".

***

Forbindelse mellem skjoldbruskkirtel og fibromyalgi



Dr. Stephen Langer, speciallæge i skjoldbruskkirtelsygdomme,
forklarer her, hvordan forbindelsen mellem kroniske underskud af nødvendige næringsstoffer og en underaktiv skjoldbruskkirtel,
i fælleskab skaber (under)sygdommen: fíbromyalgi.

***