Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
25-10-09, 14:57 #1
Er fibromyalgi et symptom på hypothyreose?
Fibromyalgi er blot et symptom på Hypothyreose = Lavt Stofskifte
Dr. Steven Hotze forklarer, hvordan fibromyalgi er et symptom på en underliggende årsag, ikke en sygdom i sig selv.
Lavt stofskifte, forårsaget af hypothyreoidisme, er en fælles årsag til muskel-og ledsmerter, eller "fibromyalgi".
***
Forbindelse mellem skjoldbruskkirtel og fibromyalgi
Dr. Stephen Langer, speciallæge i skjoldbruskkirtelsygdomme,
forklarer her, hvordan forbindelsen mellem kroniske underskud af nødvendige næringsstoffer og en underaktiv skjoldbruskkirtel,
i fælleskab skaber (under)sygdommen: fíbromyalgi.
***• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte = fibromyalgi??
Av mojavi i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 7Siste melding: 24-10-09, 23:56 -
Fibromyalgi kontra hypothyerose
Av Ruth i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 25Siste melding: 31-08-09, 15:27 -
vondt i halsen- et symptom?
Av pling i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 25Siste melding: 03-09-06, 20:32 -
Vitiligo og fibromyalgi
Av Kirsten i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 13Siste melding: 15-08-05, 18:27 -
Vitiligo og fibromyalgi
Av Kirsten i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 13Siste melding: 15-08-05, 18:27


Svar med sitat

Bokmerker