Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
24-10-09, 11:46 #1
Bruker
- Medlem siden
- Oct 2009
- Meldinger
- 3
Stoffskifte på grenseverdi
Hei på dere. Jeg har sittet å lest endel igår på dette forumet, og det er jo kjempeflott, men beklager hvis jeg spør og graver om ting som allerede står, men jeg skjønner ikke alt av dette her akkurat
For å begynne med begynnelsen så føler jeg meg elendig. Har gått veldig gradvis. Jeg orker ikkke noe, er trøtt hele tiden, blir sliten bare av å tenke på å begynne å gjøre noe, ingen matlyst (solvom mat smaker når jeg først får spist) Mensen 2-3 ganger i året, leddsmerter som bare blir verre og verre. Kommer ikke på mer i farta.
Jeg dro til legen, da mamma har lavt stoffskifte, og begge søstrene mine har fått resultater at det ligger "latent" hva det enn betyr.
Jeg fikk ikke noe brev om blodprøveresultatene i posten, men jeg ringte inn, og fikk til svar at blodverdiene, blodprosenten, blodceller, jernlager og b12 etc var bra, men så var det (husker ikke navnet) en verdi på grensen, den lå på 11 (skulle visst være mellom 9-19..?
Den andre verdien lå på 2,2, og skulle ligge mellom 0,35 og 5..?
Jeg må inn til ny blodprøve om 6 uker. :(
Noen som skjønner hva alt dete betyr? Jeg synes det var så dumt det ikke var et klart ja eller klart nei..For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Svar med sitat
Bokmerker