Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
23-10-09, 11:37 #1
Bruker
- Medlem siden
- Oct 2009
- Meldinger
- 4
Hei! Ny og spørsmål ang høyt stoffskifte og vekt
Jeg har visstnok fått høyt stoffskifte, men venter enda på hvilken type og undersøkelse på sykehuset. dette kan ta 3-8 uker, men jeg håper det går fort, slik at jeg slipper hetetoktene, hjertebankene og søvnjøsheten...MEN, så lurer jeg på, er det slik at man kan ha vektøkning av høyt stoffskifte?? Er det noen som har erfaring med dette? For jeg sliter med å gå ned i vekt, kan dette være årsaken? Og hva vil skje når jeg får medisiner?Vil vekten stabilisere seg eller vil jeg gå mer opp i vekt????

Takk for evt svar.., spørsmålene er mange...........For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Overgang fra høyt til normalt stoffskifte + vekt
Av lady90 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 07-06-08, 19:58 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
flere spørsmål ang høyt stoffskifte.
Av cjhealing i forumet Høyt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 07-02-08, 00:48 -
Spørsmål om vekt i forbindelse med hypotyreose.
Av j24 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 2Siste melding: 05-07-06, 21:54 -
Vekt - stoffskifte
Av ella i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 15Siste melding: 15-06-05, 16:02

Svar med sitat
Bokmerker