Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: Press på pusterøret
Threaded View
-
07-10-09, 17:02 #1
Press på pusterøret
Hei:o)
Jeg er ny her og ble glad da jeg fant denne linken,lurer så på om det er noen som kjenner seg igjen i min probelmstilling;
Saken er at jeg har i de 2 siste ukene trodd at jeg har blirr værre av astmaen,jeg har vært veeeeldig tett i halsen,ganske så bra på morningen,men værre og værre utover kvelden,nesten klaustrofobist trangt å puste på kveldstid.
Da jeg var ho legen for å få sterkere astmamedisiner i stad,tok jeg en astma test,som viste at jeg hadde lunger som en 13 åring faktisk. (HIHI)
Han mente da at grunnen til denne trange halsen kunne være hoven skjoldbruskkjertel,at den ligger å presser på pusterøret,det var en liten å ha opplevelse,for jeg kjenner jo egentlig at det er der problemet ligger ikke i lungene.
Jeg er nå henvist til ultralyd til Mandag,kjenner at jeg gruer meg veldig for det,frykter jo da selvfølgelig at det skal være en ille grunn at kjertelen er så hoven:o(
Er det noen som har noen lingnende erfaringer?
Svar mottas med stor takk:o)For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Hjertearytmi, press i halsen, får ikke nok luft
Av Tily i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 04-11-07, 18:57 -
Hjertearytmi, press i halsen, får ikke nok luft
Av Tily i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 15Siste melding: 04-11-07, 18:57 -
jeg har så extremt press i halsen!!!!!
Av rikke i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 1Siste melding: 02-01-07, 16:53

Svar med sitat
Bokmerker