Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
28-08-09, 11:39 #18
Sv: Mange spørsmål om behandlinga eg frå...
Kanskje du trenger tilskudd av T3 i tillegg til T4? Om du ikke blir bedre av å øke dosen til du får hjertebank, som n`Finn sier, så ville jeg spurt legen om å forsøke T3, enten i form av syntetisk, eller bytte over til naturlig tyroxin, som Armour, Westroid osv.
Jeg har Hashimoto, men har operert bort halve kjertelen. Min endo sier at med fjerning av deler av kjertelen er det ikke uvanlig at kroppen ikke klarer å omdanne T4 til T3, som kroppen skal klare. Og mange, mange med hel kjertel trenger også T3 for å komme i normallage igjen.
Jeg kjenner igjen alt du skriver om livet med baby, selv om det er nitten år siden jeg var der! Det gjør så vondt å se alle andre orke, og ikke orke selv! Ikke har vi bandasje heller, som et signal på at vi ikke er helt i toppform! Lykke til, og fortsett å skrive, lese og forstå!• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Er det virkelig slik?
Av Sofiemor i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-09, 18:02 -
Forvirret over Hashimotos info
Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 10-04-09, 13:52 -
Mensen og slik....
Av cathrin i forumet Andre hormonerSvar: 28Siste melding: 21-11-06, 18:39 -
Hvor mye skal prøvene ligge på for at stoffskifte er ok??
Av linnmathea i forumet BlodprøverSvar: 18Siste melding: 24-05-06, 18:53

Svar med sitat

Bokmerker