Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Tråd: Myxødem huden
Threaded View
-
23-07-09, 12:11 #5
Sv: Myxødem huden
Jeg jafser i meg det jeg vil. Livet mitt styres nok av mavesyra tenker jeg

Folk har ofte sånn "før og etter" i livet sitt. Noen har før og etter Elgjakta - jeg har før og etter Levaxintia.
Jeg fikk det bare verre og verre og etter 16 år med oppblåst mage, smerter og utallige undersøkelser som bare bygget opp under legenes psykiske teori - endte det med akutt innleggelse med tykktarmsbetennelse.
Jeg hadde fått tak i Armour, men ikke turt å begynne med dem. Jeg var skremt, men tok dem med meg på sykehuset og startet opp der. Jeg tenkte som så at jeg likegjerne kunne daue, og der kunne være et bra sted....
3mnd senere veide jeg 12 kg mindre og har enda ikke kjent noe til oppblåstheten eller mavesmertene.
En hel mengde med andre symptomer forsvant også. Det jeg sitter igjen med er stort sett et rotehue - og noen leggkramper da, som jeg har lært å holde under kontroll.
Likevel sier altså trygderetten at jeg ikke har krav på å få Armour på blå resept.
De mener jeg bare lyver og at jeg, som alle andre, kan klare seg med Levaxin.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Huden, håret og hormoner
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 6Siste melding: 20-12-09, 01:57 -
Virker stoffskiftet inn på huden? Kviser?
Av sunny i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 27Siste melding: 05-02-09, 12:30 -
Myxødem - myxedema
Av Stina i forumet Nyttige linkerSvar: 1Siste melding: 26-10-07, 00:16 -
Ja men..... Myxødem
Av i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 22-09-07, 23:48 -
Myxødem
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 69Siste melding: 29-08-07, 12:52

Svar med sitat
Bokmerker