Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Medisinering....
Threaded View
-
09-07-09, 14:42 #1
Medisinering....
Jeg fikk en SMS i dag med følgende spørsmål: Hvor lenge sitter envt. virkningen av "Liothyronin" i kroppen(etter å ha kutta den ut).
JEG kan ikke gi svar, men kanskje noen av dere?
Vedkommende har hypotyriose og ble sterkt overdosert for en 4-5 år siden.
Medisinering siden den gang fungerer ikke. Alt fra i desperasjon i å kutte helt ut, til å begynne helt fra "0" igjen.
Hun har nå en periode gått på 75µg Lev. samt 7,5µg Lio. Blodprøvene indikerer langt fra overdosering. Hun føler seg heller ikke hyper, BORTSETT fra en hvilepuls på 100-110!!
Spørsmålet er...kan hjerterytma ha tatt permanent skade av den kraftige overdoseringa?
Hun kutta Lio for litt over en uke siden, men merker ikke noen forskjell av det.(.Går jo ellers på en nokså lav dose Lev.)
Jeg har sagt at jeg skal spørre dere, og så evnt. svare henne.
Hun er forøvrig medlem her inne, men ikke tilgang på PC i en periode.......Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Medisinering
Av Jodie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-02-08, 12:58 -
Trenger jeg medisinering el ikke? Håper på innspill fra dere
Av Cin i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 28Siste melding: 16-03-07, 21:30 -
medisinering av armour ??
Av Theodora78 i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 27-09-06, 22:59

Svar med sitat
Bokmerker