Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
19-05-09, 18:31 #1
Bruker
- Medlem siden
- May 2009
- Meldinger
- 4
sykdomshistorie til barn på 4 år
Hei, hei
Er helt fersk her inne og holder på å orientere meg i denne stoff-skifte-verden.
Har en gutt på 4 år som jeg akurat har fått vite at han har for høyt stoffskifte, hva det nå måtte innebære
Saken er den at han som 1 1/2 åring endret personlighet, fra verdens blideste unge til ett humørsykt monster. Oppdaget samtidig at han ofte ble likbleik i ansiktet og på leppene når han sov, han har store humørsvigninger, og er avhengig av mat til faste tider. Han hadde tilfeller av kramper/sjelvinger der det virka som om han ikke kunne styre armene(kortvarig), han lå ofte på gulvet og lekte, virket i perioder veldig sliten. Ha trenger også mer søvn enn de andre ungene mine. Ja, og så svelger han nesten hele tiden i "vrang halsen", og han har i perioder hatt blod i urinen.
Lurer på om alle disse symptomne kan knyttes opp mot høyt stoffskifte?
Har alltid sagt at det er NOE med den gutten, og har vært noen runder i helsevesenet med han nå. Det er tatt utallige prøver, men først i dag fikk jeg vite dette da. Så jeg er både letta og litt skremt nå...For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Vi vil ha barn etterhvert
Av lady90 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 38Siste melding: 24-06-10, 10:39 -
Armour til barn?
Av Bellissimo i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 14-11-07, 16:29 -
små barn og stoffskiftesykdom
Av rikke i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 23-05-07, 05:38 -
Svar på blodprøver hos små barn
Av marge i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 7Siste melding: 01-10-06, 09:02 -
Vi ønsker oss barn nr. to
Av Ung mor i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 0Siste melding: 26-07-05, 13:40

Svar med sitat
Bokmerker