Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
02-04-09, 13:08 #4
Sv: Feber (?) og litt andre ting.
Carro
Nå husker jeg ikke om du har skrevet alderen din. Men kanskje det er noe av det samme som skjer (med enkelte) om man er i overgangsalderen eller har stoffskifteforstyrrelser? Alt er jo hormoner.
Jeg er av de som har hatt/ har svettetokter ifb med overgangsalder. Hypothyreose ble konstatert omtrent samtidig. Jeg har målt temperatur flere ganger under slike anfall, og den har aldri vist noe feberlignende-tilstander, men jeg er varm og sveitten renner. Allikevel bestandig normal temperatur, og lavere om morgenen når jeg har målt - etter nattesvette. Måler bak.
Håper du kan bruke det til noe. Hormonkrøll kan føre til så mange underlige symptomer, som vi alle vet alt om.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Kjerringråd - for ting og tang :)
Av Stina i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 12Siste melding: 10-04-07, 22:45 -
Feber?
Av gismo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 25-02-07, 16:17 -
Er Graves den sykdommen som alltid går over av seg selv?
Av rikke i forumet Høyt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 23-12-06, 14:07 -
Feber
Av Lisa i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 20-11-06, 19:59

Svar med sitat
Bokmerker