Hei!
En av de tingene jeg synes er veldig slitsomme er det jeg kaller "temperaturproblemer". Jeg blir veldig ofte utrolig varm i ansiktet - det kjennes ut som om huden brenner. Det er mest i kinnene og på halsen.
Disse områdene blir da røde og veldig varme. Resten av kroppen kan ha vanlig temperatur - eller jeg kan fryse og være iskald på hendene, men glovarm i ansiktet. Det kan også være bare på 1 siden av ansiktet. Merkelige greier.
Har lurt litt på om det kan være en eller annen allergi - men har ikke merket noen sammenheng der. Så begynner å mistenke stoffskiftet.

En annen ting er at jeg har følelse av att jeg våkner med feber.
Jeg kjenner meg veldig varm, men fryser samtidig, tung i hodet.
Ofte tørr i munnen og vondt i halsen.
Utover dagen pleier det å gi seg, men ikke alltid. Kjenner meg syk når jeg våkner.
Men hvis jeg tar tempen har jeg nesten alltid lavere kroppstemperatur enn det som skal være normalt Selvom jeg er "sikker" på at jeg har feber.
Jeg har nok ganske sikkert en lavere kroppstemperatur enn friske folk, men er det da sånn for oss med lavt stoffskifte som har en lavere basetemperatur, at grensen for feber er annerledes også? Hvordan måler man?

En siste ting jeg vill ta opp er om det er andre her som sliter med neseblod.
For meg er det slik at dersom jeg blir veldig sliten og trøtt så begynner jeg å blø neseblod. Det kan være opptil flere ganger om dagen.
Kan dette være relatert til stoffskiftet?