Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Tråd: Spirulina
Threaded View
-
29-03-09, 00:30 #9
Sv: Spirulina
Heisann!
Har startet dette "spirulinaprosjektet" i håp om å få litt energi til å takle hverdagen. Har knutestruma med høyt stoffskifte - sånn moderat høyt egentlig. Ble satt på neo i beg. av november. Det gikk egentlig sånn tålelig bra med meg til da - litt verre for omgivelsene. Det kan se ut til at det var neo som tok kverken på meg. Fikk slutte med dem i i slutten av februar og hadde store forventninger til at det skull bli litt lysere både i hode og i kropp. Det begynner å lysne i hodet - men kroppen sliter. Jeg blir så trøtt i kroppen når jeg utfører fysisk aktivitet. Er vant til å være fysisk aktiv - både hjemme og på jobb, men nå kommer jeg til kort og er 50% sykemeldt. Skal på Aker mandag 30.03 og håper på jodbehandling. Siste blodprøver var jo selvfølgelig perfekte:-D
Mitt mål med spirulinaen er å se om det kan gi meg litt av energien tilbake. Følger foreløpig anbefalt dagsdose - men skal visst være mulig å øke. Har ikke merket forskjell ennå - men er jo tross alt bare i startgropen. Hvilken effekt det vil ha på stoffskiftet mitt vil jeg ikke ta hensyn til med mindre det er påkrevd - mitt mål ene og alene er hvordan jeg opplever min egen situasjon. Min kunnskap om stoffskiftet - vitaminer og mineraler er så begrenset for øyeblikket at jeg kun vil ta hensyn til min egen opplevelse av hvordan det hjelper meg og de fysiske prestasjonene jeg faktisk kan måle. For å få en bedre pekepinn vil jeg slutte når glasset med kapsler er tomt - ha et opphold en måneds tid for så og starte opp igjen. Om Spirulina faktisk hjelper eller om det er placeboen som gjør seg gjeldene vil det ikke være mulig å vite noe om...
Konklusjonen er altså at mine btraktninger er høyst upålitelige og kun selvopplevde
nettisen
Alle disse dager som kom og gikk - ikke visste jeg at det var livet..

Svar med sitat
Bokmerker