Hei alle sammen!
Jeg allt dette er jo veldig nytt for meg, å jeg leser og leser på nettet allt jeg kan komme over.
Får et generellt inntrykk av at Armour (og lignende) er det som igrunnen er "best" for de veldig mange - det er i hvertfall "følelsen" jeg får.
Og hvis man ikke får denne medisinen så virker det som man helst bør få en kombinasjon av både levaxin og T3.
Jeg har jo nettopp begynt behandling og så jeg får bare levaxin, det føles jo ikke særlig betryggende å tenke på at denne behandlingen sannsynligvis ikke kommer til å virke (om jeg har forstått dette rett), og at man bare skal dra ut på tiden med Levaxin i vente på å prøve kombinasjonsbehandling eller Armour. Jeg sliter veldig med "brain fog" , konsentrasjonsproblemer etc, og slik jeg forstår dette er det først og fremst T3 som kan hjelpe på dette.
Hvor lenge må jeg gå på Levaxin før legen våger seg ut på å prøve andre alternativer? Eller før jeg kan spørre om det. Virker som så mange har har gått i årevis på levaxin uten å bli bedre - det skulle jeg gjerne ville unngå om det går
Er det slik å forstå at Levaxin alene sjelden er nok?
Har bare gått på det i 6-7 uker nå, men føler ingen forbedring i hvertfall (det er kanskje for tidlig uansett).

Hilsen Caroline (jada, jeg er litt for utålmodig )