Viser søkeresultater 1 til 10 av 105
Tråd: Hashimoto's, hypotyreose
Threaded View
-
20-03-09, 08:29 #11
Sv: Gladmelding! Nå er jeg våken til jeg skal legge meg!
Kjære søstre og brødre! dette er så bra! Få gode råd og lære litt mer for hver dag.

Ja, jeg skal forsøke å ile langsomt. men, jeg har kanskje ikke ilt så veldig langsomt, da. jeg begynte på 1/2 Grain første dag, men syntes det var lite moro å starte lavere enn det jeg går på av Levaxin, så jeg gikk opp til 1 grain. Så etter ca tre dager gikk jeg opp på 1 1/2 og etter ca halvannen uke 2 grain. Nå står jeg vel på det til jeg begynner å merke ting.
Det er mulig at hverken min fastlege eller endo vil gi med Armour dersom jeg fortsetter med det. men de kan jo ikke nekte meg å bruke det!
og dersom jeg blir bedre (som jeg allerede har blitt etter to og en halv uke), så bør det kanskje klinge noen klokker hos dem også?• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hashimoto's encephalopathy
Av Stina i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
hashimoto encehalopati
Av lehman i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 28Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto og jod
Av Sharon i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 8Siste melding: 27-08-11, 21:44 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker