Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
Tråd: En ny en
Threaded View
-
17-02-09, 19:35 #1
En ny en
Hei alle sammen

Kjempeflott forum som jeg har vært innom jevn og trutt siden jeg fikk konstantert knutestruma for 1,5 år siden. Men har nok hatt problemer med stoffskiftet siden puberteten, da jeg aldri har hatt noen form for regelmessig mens og hudbroblemer etter at jeg ble voksen. Etter en travel periode både hjemme og på jobb for 9 år siden, møtte jeg veggen, og slet i mange år med angst og depresjoner, kom meg aldri skikkelig ovenpå igjen. Etter å ha fått barn nr. 3 for 2 år siden toppet det seg igjen, og jeg fikk først diagnosen fødseldepresjon. Men så ble det oppdaget en kul i halsen som ble synlig hver gang jeg svelgte, og med litt trykkproblemer ble det bestemt operasjon. Jeg fjernet halve skjoldbruskkjertelen for 1 år siden, og begynte med Levaxin for 3 måneder siden. Formen er opp og ned, og spesielt den siste måneden har jeg slitt med konsentrasjon, glemsomhet og tretthet. Bomull i hodet!Har nettopp økt dosen fra 50 microg daglig til å ta dobbel dose to dager i uken. Det er vanskelig å identifisere seg med mitt nye "jeg", da jeg før var veldig aktiv på mange områder og trivdes med det. Nå er jeg blitt en syter, som helst vis slippe det meste! Men jeg prøver å tenke positivt, og har faktisk stor tro på at det må bli bedre. Har nettopp begynt i 40% aktiv sykemelding, og synes det er plenty nok enn så lenge. Hadde det ikke vært for at jeg har to ungdommer og et småbarn i hus, hadde jeg nok ligget mye mer på benken. Håper noen har opplevd noe som ligner min historie og kan si noe om hvor lenge det gikk før en ble mer opplagt igjen!!
Hilsen Sofiemor

Svar med sitat
Bokmerker