Nogen gange har jeg bare lyst til at give op! Jeg kan jo bare fortsætte succesfuldt med mit eget "naturmidlet" Westhroid og så ellers spare på nerverne, så jeg ikke bliver hidsig hver gang jeg hører de forbandede sludder, folk (og deres læger) kommer med....
Jeg måtte bare komme med en liten kommentar, det naturmiddelet du viser til som heter Armour. Jeg var hos min lege sist uke til kontroll av stoffskifte igjen.....jeg spurte ham om han viste om et natur produkt som kunne være bra for mitt lave stoffskifte. Han er også utdannet innen det alternative ved siden av almenn spesialist. Da nevnte han egentlig ikke, men det finnes et produkt som heter Armour men jeg kan ikke anbefale det, jeg har hatt et 20 tall pasienter som har prøvd dette og kun 1 kan vise til noe bedring sa han.
Hmm... er det så mærkeligt, at når almindelige mennesker får den slags at vide af deres læger - og envidere virkelig tror, at det lave stoffskifte kan kureres hos en kinesiolog eller med himalyasalt, eller får besked om at "gir man kjertelen tilskudd av hormoner, blir kjertelen bare latere og sykere" på et debatforum - er det så underligt, at vi betragtes som en forbandet bunke hypokondere?