Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
01-02-09, 17:49 #1
Hva gjør jeg hvis jeg vil prøve naturlig thyroxin?
Kort historikk: Jeg har hatt påvist thyoxinmangel i 14 år. Jeg antar at jeg har hatt det lengre. Fikk barn for nitten år siden, og var akutt deprimert og utslitt etter fødselen. Jeg bruker Levaxin. Jeg har også psykiske problemer, sliter i perioder med angst og depresjon. Jeg har diagnose posttreumatisk stresssyndrom etter ting som skjedde da jeg var liten. Jeg har spist mine Levaxinpiller for å få balanse i thyroxinnivået. Og overlatt alt til leger, og ikke satt meg noe inn i problematikken før for noen uker siden. Da ble jeg sittende og lese og nøstet opp masse informasjon på internett om T0 til T4, Armour etc. Jeg ble operert for Hashimotos Thyroiditt for ca 12 år siden. Jeg har autoimmun thyroiditt (var det riktig, uansett, jeg håper dere forstår hva jeg mener!). Jeg har veldig lyst til å forsøke naturlig thyroxin for å se om det kan gi utslag på min psykiske tilstand. Og i det hele tatt få meg til å fungere bedre enn jeg gjør. Jeg fungerer vel ikke så verst. Men legen min så på blodprøvesvar at jeg sannsynligvis sto på for høy dose for en stund siden. Da jeg dempet dosen, forsvant den angsten jeg har kjent hver morgen! Jeg har ikke reflektert over at min angst kan skyldes min thyroxinmangel. Jeg ble veldig glad da jeg oppdaget dette forumet. Jeg har ikke snakket med legen min om å prøve naturlig thyroxin. Hva bør jeg si for å overbevise ham?
Sist endret av Admin; 01-02-09 kl 18:16 Begrunnelse: Byttet om links til smilies
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Svar med sitat
Bokmerker