Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
25-01-09, 08:55 #1
Bruker
- Medlem siden
- Jan 2009
- Meldinger
- 1
Lavt stoffskifte eller utbrent??
Hei

Ny her. Har blitt behandlet med Levaxin for lavt stoffskifte i snart ett år. Siden medisineringsstart har både TSH og anti-TPO steget (siste måling TSH 6,7 anti-TPO over 1000). T4 (eller noe sånt)12. Dosering er 75 mikrogr Levaxin daglig.
Jeg er såååååå trøtt, tung i kroppen og skikkelig nedfor til tider. Orntli sliten rett og slett. Er dette symptomer på stoffskiftet? Er så lei av å sitte å "forsvare" meg mot å være depressiv, utbrent, stresset o.l. ovenfor legen min. Ikke fordi jeg har noen problemer med dette, men kan ikke se grunnen til at jeg skulle være noen av delene. Han tror ikke mine symptomer har noe med stoffskiftet å gjøre, fordi mine verdier ikke er så ille. Hvor går grensen for disse verdiene? Burde jeg ikke selv i det minste ha en liten aning dersom jeg var deprimert/utbrent/stresset/sliten?
Lei av å føle meg "ikke-som-meg-selv", noen råd?? Hjelp....For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Svar med sitat
Bokmerker