Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: Jeg skjønner ikkeno
Threaded View
-
30-04-05, 17:13 #1
Jeg skjønner ikkeno
Heisann
jeg fikk påvist lavt stoffskifte for ett og et halvt år siden. Siden det har dosering av medisin vært et problem, det er aldri helt riktig. Jeg ble gravid en måned etter at jeg begynte med Levaxin, og da sa legen at det kunne være grunnen til at jeg ikke følte at jeg ble bedre av medisinen, fosteret tok det det trengte liksom. Så fødte jeg en flott gutt og nå ammer jeg for harde livet og jeg er ikke riktig dosert ennå, jeg er såååå lei. Og hva sliter jeg med? For det meste mangel på energi, verking i hele kroppen, jeg føler meg av og til ganske deppa, jeg blir fort aggressiv, jeg har fått hårvekst i ansiktet og mye tyder på at hormonene er i skikkelig ulage, og legen? Hva sier hun; jo at jeg har et begynnende lavt stoffskifte (jeg vet ikke hva det egentlig betyr) Hun sier også at hun ikke kan ta en skikkelig hormontest fordi jeg ammer, så det må vente. Men jeg føler at verden snart raser sammen og jeg er 30 kg overvektig, det har sneket seg på i løpet av de siste 10 årene.
Er det andre som har erfaringer; og hva bør jeg gjøre. Har begynt i ren desperasjon med soneterapi og akupunktur. Hun sier at hormonene er i ulage og at jeg har vanvittig med avfallstoffer i kroppen.
HJELP, jeg ville kose meg med babyen min men jeg sliter sånn!!!!
SerafinaFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Svar med sitat
Bokmerker