Viser søkeresultater 1 til 10 av 117
Threaded View
-
21-09-05, 21:02 #11
Så TSH blir forhøyet i flere måneder? Trodde den tilpasset seg iløpet av 1 mnd jeg? Før jeg startet på medisin gikk stoffskifteprøvene mine mye opp og ned. Noen var bra, andre dårlige med tsh opp mot 23. Eneste symtomene jeg hadde var tretthet, konsetrasjonsproblemer og litt dårlig hukommelse. Man mente at å prøve levaxin, og så siden armour, var riktig for å utelukke eventuellt lavt stoffskifte. Nå føler jeg meg ikke noe bedre selv etter flere mnd med tilførsel av stoffskiftehormoner og da begynner jeg jo å lure på om det kan være noe annet som ligger bak som drar med seg disse unormale stoffskifteprøvene? Er iallfall veldig usikker. Men, kutter jeg ut nå så MÅ jeg bli dårligere og få en dovnperiode fordi TSH ALLTID blir for høy etter å ha sluttet med levaxin/armour? Er det det du mener n'finn?
Legen mente nå at jeg hadde lavt stoffskifte og jeg har nå startet på Levaxin. Synes dette er litt rart siden jeg er gutt og bare 23 år. Eneste symtomer er at jeg har vært mega trøtt, slapp, litt dårlig konsentrasjon og til dels hukommelse!

Svar med sitat
Bokmerker