Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Tråd: Trim
Threaded View
-
03-09-05, 21:07 #1
Trim
Starter tema trim igjen jeg og håper å få dere med
Jeg har skrevet i det siste at jeg har hatt så utrolig lite energi. Dette sett i forhold til tiden før Levaxin (for ett år siden), men også i løpet av dette året. Jeg har som alle dere andre doseendret underveis, og som jeg skrev så mistenkte jeg at nedgang med 5 µg Liothyronin førte til at jeg ble helt elendig. Orket ikke gni vann i øynene om morgenen en gang. Alt var et utrolig ork. Dette kjenner jo alle dere til. Vel-jeg spekulerte litt på årsaken og øket opp igjen dosen med Liothyronin til 10µg pr dag. Og det var som å skru på en bryter.
I dag har jeg vandret i Sunnmørsalpene i 4 timer, vært opp på 1200 m, og hatt en super dag!! Var ikke trett i det hele tatt. Men jeg kjente i kroppen på vei ned fra fjellet at jeg nok får svi litt i morgen. Jeg spiste en brødskive til frokost, tok ikke med mat, drakk litt vann underveis. Og jeg har ikke gått ned ett eneste gram!! Håper gevinsten kommer i morgen!
Men poenget er at det var så utrolig deilig å gå slik uten å slite seg ut. Var bare full av energi. Noen som kjenner seg igjen, og som kan fortelle meg om jeg får en nedtur igjen??
For de som er interessert i tall: Ca 4 timer, gjennomsnittspuls 148, maxpuls 173 (var i de bratte stigningene det da) og svidd 2130 kcal. Men hvor er de brent da når jeg veier det samme??
Ville bare dele med dere en av mine GODE dager!
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat
Bokmerker