En FT4 på 32 når øvre grense er 22 er heftig overdosert, jo. De andre tallene i det siste innlegget er helt perfekte for min kropp. Hvis du følte deg bra da ville jeg tilstrebet å komme tilbake dit. TSH ville jeg ikke brydd meg noe om så lenge den har vært lav lenge.

Selv har jeg en TSH på sånn ca 0,02, men den bryr hverken fastlege eller spesialist seg noe om, den har "alltid" vært sånn, før jeg begynte på medisin var den aldri noensinne over 0,7 i en tiårsperiode.

Er jeg syk har jeg en ft4 under 15, er jeg frisk er den over 17, ideelt sånn rundt 19-20. FT3 har alltid vært perfekt på midten, nå som jeg bruker armour skrubber den oppunder øvre grense. For liten dose vises på ft4 som synker under 15, ft3 ned mot midten, tsh uforandret. For høy dose viser ft3 over normalen, ft4 nesten på topp og uforandret tsh.

Sånn er min kropp, kanskje ikke din. Men med en ft4 på 32 ville jeg nok tatt noen dagers pause før jeg begynte på en noe redusert dose, og uansett synes jeg 20mcg x 6 pr. dag høres usannsynlig og farlig ut. Så stor dose har jeg aldri hørt om før. Noen spesiell grunn til at du får så innmari mye?