Viser søkeresultater 1 til 10 av 145
Threaded View
-
06-10-08, 19:16 #11
Re: Jeg skal forsøke kutte ut Levaxin, hva nå ?
Takk for linken og svar !
Jeg har gått uten gluten 1 uke, siden i går.. da klarte jeg ikke holde meg mer. Hadde så lyst på "ordentlig" brød , men fikk svi for det i dag da jeg fortsatte spise vanlig brød til frokost i dag . Dvs. litt magevondt/romling/murring. Det fungerte med andre ord som avføringsmiddel. Noe jeg ikke har hatt noe imot, jeg hadde jo motsatt problem i en lengre periode , pluss at glutenfri- mat i noen dager gjorde at jeg følte magen ble hard :-/
Jeg kjenner til en som føler han blir slimete i halsen av hvete, er det noen som vet om man kan bli hes eller føler det samme rundt det ? Jeg har jo trodd at stoffskifte mitt gjorde det slik, men nå som jeg har sluttet med Levaxin og spesielt nå i uken som har gått hvor jeg også har gått over til glutenfritt, så hjalp det litt på hesheten, men i dag- etter at jeg da "syndet" litt mot kroppen og spiste gluten- sitter jeg med en hes hals og føler halsen er litt rar... :(
Noen som kjenner til problemet ? Blir som vanlig veeeldig glad for svar
Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
(-som føles å ta en eeeevighet)
Lignende tråder
-
Startet Levaxin/Armour. Riktig dose?
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 12-12-10, 11:49 -
Har hatt hypothyreose i endel år, og startet m Levaxin ca 2001
Av Bittebitt i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 17-05-10, 13:55 -
Jeg skal opereres på Ullvål, så håper kirugene dere er flinke.
Av mor3barn i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-10-07, 12:31 -
Jeg har startet kombinasjonsbehandling T4/T3 :)
Av Anne Ma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 31Siste melding: 08-10-06, 21:27

Svar med sitat

Bokmerker