Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
01-10-08, 20:54 #11Hildemor Gjest
Re: noen som har gått MYE ned i vekt??
Hehehehe Thomas
Det kom kanskje litt feil ut det der med kort tur. Men det er bedre å gå en kort tur hver dag (så langt man orker) enn å ta seg ut 2 gagner i uken. I starten gikk jeg 1500 skritt, altså et kvarter hver dag. Jeg gikk jo fra sengeliggende og skulle opp i stående hvis du skjønner hva jeg mener. Men 14 dg á 15 min og 20 min innenfor rekkevidde. Så ble det raskt til en halvtime. Jeg har brukt et år på å komme dit jeg er i dag. Og det har vært peridoder jeg har vært sengeliggende en uke for å begynne på an igjen. Det har virkelig vært en hard kamp dette her. Jeg har gått fra å gråte og gå - til å elske hver tur jeg tar. Men det har tatt den tiden det har tatt.
Jeg hadde aldri trodd at jeg for et år siden noen gang skulle bli i stand til å løpe. Den første gangen jeg løp en kilometer gråt jeg av lykke. Og det gikk ikke fort, men jeg løp
I sommer løp jeg ned Trollstigen 7.5 km og jeg har aldri vært så lykkelig i hele mitt liv tror jeg, på tross av at jeg fikk kneskade hehe. Og måtte gå på krykker i 14 dager. Jeg gjør ikke det en gang til da, man lærer jo å begrense ivrigheten sin etter en slik erfaring.
Start med 10 min og øk til 15. Klarer du mer - går du mer. Evnt 2 turer om dagen på 10 min. Vi må alle starte i det tempo vi kan makte i forhold til vårt eget utgangspunkt. Husk at all aktivitet er bedre enn ingen aktivitet.

Svar med sitat
Bokmerker