Viser søkeresultater 1 til 10 av 81
Threaded View
-
13-08-08, 19:49 #11
Blodprøvespørsmål - atter en gang....
Jeg prøver å lese meg opp på lavt stoffskifte, Levaxin osv. og lurer litt på følgende: Egentlig hadde jeg Graves (høyt stoffskifte) men "måtte" ta radioaktiv behandling fordi Tras og FT4 bare økte og økte... Den tiden stoffskiftet var høyt målte fastlegen FT4 og TSH. Aldri FT3. Endokrinologen på sykehuset som gjennomførte den radioaktive behandlingen og som har den videre oppfølgingen utfører bare målinger av FT3 og TSH. Han sier at det ikke nytter å se på FT4 når man tar Levaxin (han ble kriftig irritert da jeg hadde krysset av på FT4 på blodprøveskjemaet fordi jeg trodde han hadde glemt det
) . Etter hva jeg leser her på forumet og andre steder, så bruker de fleste av dere med lavt stoffskifte verdien på FT4 som en viktig indikator i forhold til form og doseregulering. Har jeg misforstått noe?
Desember 05: Graves. April 08: Radioaktiv jodbehandling. Nå lavt stoffskifte.
Lignende tråder
-
Radioaktiv jodbehandling
Av popsy i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 20Siste melding: 13-06-15, 18:36 -
Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland
Av Karin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 18-09-10, 10:16 -
Onsdag 16. desember
Av Bellissimo i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 8Siste melding: 17-12-09, 08:02 -
Noen som har erfaring med Radioaktiv jodbehandling?
Av Mona K i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 4Siste melding: 07-02-08, 09:45 -
Diagnose lavt stoffskifte fikk jeg i april - tror jeg det var
Av belit i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 26-07-07, 23:04

Svar med sitat
Bokmerker